העלמת ורידים ונימים

ורידים ונימים בולטים הם בעיה אסתטית שכיחה במיוחד, הפוקדת לא פחות מאשר 50% מכלל הנשים וכ-20% מכלל הגברים. בהעדר טיפול הולם, אותו מטרד אסתטי יכול בהדרגה להפוך לבעיה רפואית ממדרגה עליונה. כך שאם הבעיה הראשונית הייתה הלבוש הקצר בימות הקיץ, הרי שזו תיחשב ל"רע במיעוטו" כשרשת הנימים והדליות תתחיל לגרום להופעתם של בצקות, כיבים, נפיחויות וכאבים בלתי פוסקים. על מנת להחיות את המראה, לשפר את איכות החיים ולמנוע את החמרת המטרד, הקליניקה של ד"ר איימס מעמידה לרשותכם מגוון טיפולי העלמת ורידים ונימים, המבוססים על טכניקות ומכשור מהמתקדמים בעולם ומציגים שינוי מהותי כבר מהטיפול הראשון.

במה הקליניקה מטפלת?

הטיפולים הניתנים בקליניקה של ד"ר איימס מכוונים להעלמת-

• נימים. ורידים שטחיים קטנים הממוקמים על פני העור, כרשת או בצורה של נימים בודדים, וצבעוניותם הכחולה- סגולה הופכת אותם לבעיה אסתטית ממשית.

• דליות. ורידים מורחבים, מפותלים וכחולים. התרחבותם נובעת מהלחץ האדיר המופעל עליהם בשל תפקודם הלקוי של מסתמים, המעודד זרימת דם כלפי מטה במקום מעלה.

גורמי היווצרות

על מנת לטפל בבעיה יש לאבחן את מקורה, ועל ידי כך לראות האם ניתן לפתור לא רק את הסימפטומים אלא אף למנוע את הישנותה בעתיד. בראש רשימת גורמי ההיווצרות מצויים:

תהליך ההזדקנות. בין השינויים הפיזיולוגיים החלים בתהליך ההזדקנות, חלה גם שחיקת המסתמים היוצרת אי ספיקה וורידית ועלייה בהופעתם של ורידים ונימים.

גנטיקה ותורשה. אי ספיקה וורידית הינה תופעה תורשתית המוחמרת בעקבות גורמים רבים אחרים.

שינויים הורמונאליים. הרחבת דופן הוורידים והרחבתם כתוצאה משינויים הורמונאליים שמקורם טבעי כמו ווסת, הריון ותופעות גיל המעבר וכאלה שמקורם בטיפולים הורמונאליים ונטילת גלולות.

עמידה ממושכת. מגבירה את הלחץ על המסתמים וגורמת לאי ספיקתם.

עודף משקל. מגביר את הלחץ על וורידי הרגליים ומזרז את שחיקת המסתמים.

העלמת ורידים ונימים - טיפולים איכותיים בלבד!

על מנת להסיר מהפרק כל פרוצדורה כירורגית ולהגביר את יעילות הטיפול, ד"ר איימס פיתח שיטה ייחודית המשלבת בין טכנולוגיית האור והלייזר לבין הזרקת חומר מטרש- סקלרותרפיה

סקלרותרפיה הינה פרוצדורה המבוססת על הזרקת חומר מטרש ישירות לנימים והורידים הפגועים. ההזרקה המדויקת מתבצעת באמצעות מחט עדינה. החומר המטרש, דמוי הקצף, יוצר תגובה דלקתית הגורמת להתכווצות הוריד הבעייתי, התפרקותו וספיגתו בגוף. משך הטיפול כרבע שעה וניתן כטיפול בפני עצמו או כטיפול משלים להעלמת ורידים ונימים בלייזר. משך ההמתנה בין
טיפול לטיפול הוא כשבועיים, כאשר ניכר שינוי דרסטי כבר מהטיפול הראשון.
טיפול הסקלרותרפיה מושלם הודות לטיפולי הלייזר המקדימים הנערכים בהרדמה מקומית. במהלכם מוחדר סיב אופטי לתוך הוריד המטופל, כאשר לאחריו מופעל מכשור הלייזר הגורם להתחממות קרן הלייזר המחממת בו זמנית את הסיב האופטי. התוצאה היא צריבת הווריד הפגום מבפנים עד הריסת דפנותיו של הוריד באופן כליל.

הבזק של גאונות
בין אם כאמצעי לטיפול עיקרי או משלים, מערכת ה-HARMONY XL היא המילה האחרונה בטכנולוגיית האור והלייזר. המערכת המתופעלת בקליניקה של ד"ר איימס מבוססת על טכנולוגיית ה-AFT המגבירה את עוצמת קרני האור, ובכך מייעלת את תוצאות הטיפול. בין האפליקציות המרובות במכשיר מצויה אפליקציית ה-SVL המטפלת בכלי דם שטחיים באורכי גל של 515-950 ננומטר. זו מבוססת על אפקט חימום שאינו בררני, דבר המאפשר טיפול בטוח ונטול תופעות לוואי משמעותיות, כוויות או כאב. טכניקת In Motion במכשור מקצרת את זמן הטיפול ומכסה בצורה אחידה את אזור הטיפול. כמו כן, שיטת ה-Pixel המצויה במערכת מהווה פנינה בתחום הטיפולים בשל תרומתה בשמירה על תהליך טיפולי מדויק וקיצור זמני ההחלמה ותופעות הלוואי.

Please publish modules in offcanvas position.

לייעוץ חינם ופרטים נוספים מלאו פרטיכם כאן: