שלישי, 31 דצמבר 2019
דרגו אותנו
(0 הצבעות)

כל הסודות נחשפים: עיצוב וחיטוב הגוף ללא ניתוח - המסת שומן, מיצוק העור, המסת צלוליט ושיפור סימני מתיחה

השאיפה לגוף חטוב מזינה הרבה מאד דיס-אינפורמציה בתחום עיצוב הגוף. שרלטנים צצים בכל פינה, חצאי מחקרים מובילים לחצאי-תוצאות, הכאוס חוגג והשורה התחתונה היא שנשים וגברים רבים לא מקבלים את המידע המלא, כשהם בוחנים את האפשרויות העומדות לרשותם. בואו נעשה סדר.

ניתוחי שאיבת השומן נמצאים בצלילה. מאז שנת 2000 ועד שנת 2017 חלה ירידה של 30% במספר ניתוחי שאיבת השומן, כך על פי נתוני איגוד המנתחים הפלסטיים האמריקאי.

יותר ויותר נשים וגברים מעדיפים פתרונות יעילים שאינם פולשניים ומסוכנים כמו ניתוח, ואלה אכן קיימים, אבל כדי להפיק מהם את התוצאות היעילות, חשוב להבין אילו פתרונות קיימים היום בתחום ומדוע יש ביניהם הבדלים עצומים.

guf2

מכשור טכנולוגי מתקדם

בתחום עיצוב וחיטוב הגוף ללא ניתוח, קיים מכשור טכנולוגי, לרוב על בסיס אולטרסאונד (גלי קול) או –RF (גלי רדיו), באיכויות שונות.

מכשירים כאלה תמצאו אפילו אצל הקוסמטיקאיות, אבל הקוסמטיקאית לא תספר לכם, שגם אם הטכנולוגיה יעילה, המכשיר שהיא מחזיקה מאפשר אנרגיה נמוכה בלבד כי אסור לה להשתמש בעוצמות גבוהות. היא לא תגלה שמדובר במכשיר זול יחסית, באיכות פחותה, שבו היא מחליפה ראש באותו המכשיר ושב-90% מהמקרים גם אחרי סדרת טיפולים, לא תראו תוצאות משמעותיות.

תעשיית האשליות בתחום זה נפוצה מאד, למרבה הצער.

guf1

אז מה כן? הטיפול המחומש הבלעדי לד"ר איימס!

ד"ר איימס פיתח שילוב של חמישה אלמנטים טיפוליים המשלבים גם מכשור טכנולוגי מתקדם ואיכותי עם העוצמות הגבוהות ביותר בעולם, שאסורות לשימוש למטפלים למיניהם ולמי שאינם רופאים. גם שימוש בלייזר עוצמתי וגם הזרקת חומרים להמסת השומן ולמיצוק העור.

איך זה עובד? טיפול מחומש משולב שרק יחד משיג תוצאות ניכרות -
guf3
  1. גלי רדיו עוצמתיים במיוחד באמצעות המכשיר המתקדם בעולם
  2. גלי קול בעוצמה הגבוהה ביותר המותרת לשימוש רק לרופאים באמצעות מכשיר ייעודי והמתקדם בתחום.
  3. טכנולוגיית לייזר עוצמתית, במכשיר החדשני והטוב מסוגו.
  4. הזרקת חומר ממס שומן על בסיס פוספטידיל כולין, שהופך את השומן מהיפופילי להידרופילי ומאפשר לו להתנקז בקלות דרך מערכת השתן והלימפה.
  5. הזרקת אוזון (O3), ישירות אל איזורי המטרה, לפירוק השומן, המסתו ומיצוק העור למראה מתוח ומהודק.
כל אפשרות אחרת, לא תיתן תוצאות אמיתיות ושינוי משמעותי. רק השילוב בין כל חמשת האלמנטים יחד, עם העוצמות האלה, המכשור המתאים והחומרים הנכונים, יצליחו לפסל, לעצב ולחטב את הגוף.
guf6

היתרון – שיפור משמעותי גם בסימני מתיחה, צלוליט ועור רפוי

לא רק המסת השומן וחיטוב, הטיפול המחומש משפר את מראה העור, מטשטש צלוליט וסימני מתיחה, ממצק את העור למראה מהודק ואחיד ומבטיח גוף מוצק וחלק יותר.

למידע נוסף על עיצוב וחיטוב הגוף ללא ניתוח, לחצו כאן

Please publish modules in offcanvas position.

צור קשר
לייעוץ חינם ופרטים נוספים מלאו פרטיכם כאן: