ראשון, 05 ינואר 2020
דרגו אותנו
(0 הצבעות)

חלבון הבוטוליניום משמש כבר כ-30 שנה ברפואה, כשאחד השימושים הנפוצים שלו הוא טשטוש קמטים בחלק העליון של הפנים. החומר חוסם את הגירוי העצבי לשריר, מונע ממנו להתכווץ וכתוצאה מכך מסייע לרוב לטשטוש, עידון, השטחה ומתיחה של הקמטים. במקרים מסויימים, מונע חלקית היווצרות של קמטים עתידיים. מדובר בפרוצדורה האסתטית הנפוצה והמבוקשת ביותר ב-25 השנים האחרונות.

מה ההבדל בין בוטוקס לדיספורט?

למעשה, מדובר בשני חומרים זהים עם הבדלים קטנים ביניהם כיוון שהם מיוצרים בחברות שונות – האחד מיוצר תחת המותג "בוטוקס"  בארה"ב והשני תחת המותג "דיספורט" באירופה, אך שניהם נועדו לאותה תכלית. כל רופא משתמש בחומר המועדף עליו, כאשר לעיתים מטופלת מגיבה טוב יותר לאחד מהחומרים. ד"ר איימס מזריק את שניהם, בהתאמה אישית לכל מטופלת.
boto2

יש דבר כזה – מראה טבעי ועדין

בניגוד למה שמטופלות רבות חושבות ומצפות, הזרקת החומר לא מעלימה את הקמטים לחלוטין ואפשר בהחלט להימנע ממראה "המבט המופתע" או מחוסר יכולת להביע רגשות. הזרקה מיומנת ונכונה, תצליח להצעיר את המראה באופן עדין וטבעי.

את התוצאה הסופית תוכלי לראות תוך 10 ימים מיום הטיפול.

אילו אמיתות את חייבת לדעת לפני שאת עושה בוטוקס?

  1. זה זמני ואין לדעת כמה זמן ישפיע החומר בדיוק.

משך ההשפעה של החומר נעה בין 3 ל-7 חודשים בממוצע. אבל אין דרך לדעת מה יהיה משך ההשפעה לא רק בין מטופלת למטופלת, אלא אפילו בין טיפול לטיפול. אין דרך לצפות האם הפעם הבוטוליניום יחזיק יותר או פחות וכל הבטחה אחרת תהיה שקרית.

  1. את עומדת "להתמכר"

התוצאה יפה. אין דרך לומר את זה אחרת. זה נראה טוב והיופי הזה ממכר.
ממכר באופן כזה שאת חייבת לצידך רופא אחראי ומנוסה שיוכל ללוות אותך ולוודא שאת הכי יפה שאפשר, בלי להגזים.

אם את לא לוקחת את שני הדברים האלה בחשבון, ד"ר איימס לא ממליץ לך להתחיל עם בוטוקס.

boto3
יש לבוטוקס תופעות לוואי?

הזרקת בוטוקס היא אחת הפרוצדורות הבטוחות ביותר והשפעתה זמנית וחולפת, כך שניתן לבצע אותה בראש שקט ועדיין, תמיד יש סכנה לתופעות לוואי. אחת מתופעות הלוואי הנפוצות בהזרקת בוטוליניום היא כאבי ראש חולפים לאחר יום-יומיים.
כמו כן, מומלץ לא לבצע תנועות חדות עם הראש בשעות הראשונות לאחר ההזרקה.

אז איך אפשר לחדש בהזרקת בוטוליניום?

זהו הטיפול הנפוץ ביותר כבר עשורים, אבל גם כאן, ד"ר איימס מחדש, מעז יותר ומפתח טכניקות לתוצאות יפות יותר.

  • 5 נקודות הזרקה

לרוב, מזריקים בוטוקס ל-3 אזורים אנטומיים עיקריים: לצדי העיניים, בין הגבות ולמצח. בעשור האחרון פיתח ד"ר איימס שיטה ייחודית ומזריק, באותו טיפול כחלק בלתי נפרד ממנו, לשני איזורים נוספים: לאיזור הרקות ולאיזור הקרקפת. ההזרקה לאיזור הרקות מסייעת ללכסון נוסף של העין ולמפתח רחב יותר, וההזרקה לקרקפת מסייעת להרמה ולמתיחה נוספת של חלק הפנים העליון.

  • 8-12 נקודות הזרקה בצידי העיניים

רוב הרופאים מסתפקים ב-3-4 נקודות הזרקה בודדות בצידי העיניים. מדובר באיזור אנטומי בעייתי שרופאים רבים חוששים, או אינם מנוסים מספיק לטפל בו. ד"ר איימס מזריק בצפיפות ב-8-12 נקודות בצידי העיניים ומצליח להגיע באיזור זה לתוצאות מרהיבות.

  • מחט דקיקה במיוחד

ד"ר איימס עושה שימוש במחט דקיקה וקצרה במיוחד, שנדיר להשיגה בארץ. השימוש במחט זו מפחיתה משמעותית את עצמת העיקצוץ בזמן ההזרקה, ממקדת את החומר ברקמה בצורה טובה יותר והופכת את הטיפול כולו לקליל וכמעט בלתי מורגש.

מחט

  • אילחוש יעיל יותר

רוב המטופלות לא נזקקות לאילחוש כלל בזכות המחט הייחודית והדקיקה, אך לחוששות מציע ד"ר איימס משחת אילחוש מקומי ובלעדי, יעילה וחזקה פי 4 ממשחת אמלה רגילה, כך שאין שום סיבה לחשוש.

  • שיפור אסימטריה טבעית

כל אחד מאתנו נולד עם אסימטריה קלה וטבעית בגבות ובעיניים. כחלק מטיפול הבוטוקס, ד"ר איימס יודע כיצד לשפר את האסימטריה הזו, להפוך את המראה לא רק לצעיר וחלק יותר, אלא גם ליפה וסימטרי יותר.

  • טאץ'-אפ נוסף אחרי חודש

בסיום הטיפול ד"ר איימס לא מתפשר על תוצאה פחות ממושלמת ומזמין אותך לאחר חודש ל"סיבוב נוסף" שכולל תוספת הזרקה של החומר בכל  האזורים האנטומיים. רופאים רבים כלל לא עושים זאת אבל ד"ר איימס לא יוותר ויוודא שהתוצאה נהדרת .

boto4

למידע נוסף על הזרקת בוטוקס ודיספורט, לחצו כאן

Please publish modules in offcanvas position.

צור קשר
לייעוץ חינם ופרטים נוספים מלאו פרטיכם כאן: