חידוש עור הפנים - פילינג בינוני פלוס חודר דרמיס

ישנם לא מעט טיפולים כיום המבקשים לעזור בכתמי עור וצלקות אקנה, חלק לא קטן מהם אכן מצליח לעשות זאת וחלק לא משפיע לאורך זמן. לכן אחת השיטות החדשניות והאפקטיביות שנמצאות כיום בשוק הינה טיפולי פילינג. טיפולים מסוג זה יכולים להיות אפקטיבים למגוון רחב של טיפולים אסתטיים, כך תוכלו לקבל מענה עבור פיגמנטציה, קמטוטים עדינים, כתמי שמש, צלקות אקנה זעירות וסילוק תאי עור מתים. טיפולי פילינג מתחלקים לכמה שלבים וסוגי תמיסות שונות כמו לדוגמא פילינג עמוק, כשבחלק מהטיפולים תוכלו לא רק להנות מחידוש עור הפנים, אלא גם להיפטר מלא מעט סימנים בלתי רצויים בפנים.
 
טיפול פילינג לפני אחרי
 
 

פילינג בינוני פלוס בלייזר / כימי

  
טיפול זה אשר פותח על ידי ד"ר אריק איימס ונעשה ב 3-5 שלבים בהפרש של חודש בין טיפול לטיפול. יש יתרון משמעותי של הפילינג הבינוני פלוס בכך שקרן הלייזר / התמיסה הכימית חודרת אל שכבת העור שבין הדרמיס הרטיקולרי, ובכך מצליח לשפר כתמי פיגמנטציה, נמשים וכתמי גיל.

טיפול זה אף יכול להיות מועיל בטשטוש של הקמטים והענקת מראה רענן וקטיפתי לעור, כך טיפול זה מוצא את עצמו מתאים גם לאלו אשר לא צריכים טיפול עמוק ואינטנסיבי אבל כן צריכים טיפול יותר מעמיק בעור. בעזרת הניסיון והידע הרב שצבר, הצליח ד''ר איימס לייצר תמיסה אשר מעניקה תוצאות מדהימות ועם חזרה מהירה לשגרה. יתרון נוסף של התמיסה הכימית טמון בהתאמתה גם לבעלי גוון עור כהה יותר או צהבהב.

Please publish modules in offcanvas position.

צור קשר
לייעוץ חינם ופרטים נוספים מלאו פרטיכם כאן: